OPlayer az iPhone-on

Sziasztok.

Már nagyon régen voltam az oldalon. Most újra itt vagyok és még mindég nagyon kezdő vagyok. iPhone 7-el kezdtem. Most 15 pro 256GB készüléket használok.
Filmeket szeretnék nézni amiket rátöltök a készülékre. MKV Divix Avi formátumokban. Nem akarok konvertálgatni. Ezért telepítettem az OPlayer Lite appot ami a leírása alapján kezeli az említett formátumokat is. Alapból a TV appban találhatók a rátöltött filmek. Viszont csak az mp4 formátumokat tudom nézni az OPlayerrel is mint ahogyan alapból is.
Mit rontottam el? Miért nem működik az app? Vagy csak a fizetős verzió kezeli az említett formátumokat? A VLC-vel ugyan ez a helyzet.
Köszönöm a megtisztelő és segítő válaszokat.

Szia!

Nem formátummal van gond szerintem hanem, hogy milyen kódolással vannak ugye a filmek, audio és videó részei. Próbáld ki, vedd meg az Infuse 8 - An Elegant Video Player | Firecore lejátszót és jelezz vissza azzal működik-e :slight_smile:

Köszönöm a segítséget.
De sajnos ez a lejátszó is csak az mp4-re konvertált videókat ismeri fel.

A leírása alapján támogatja, mit írt ki neked a lejátszó?

What media types are supported?

Infuse supports all common video files, and many other less common types.

Videos: 3GP, AVI, ASF, BDMV, DIVX, DVD, MEDIA, DVR-MS, FLV, ISO/IMG, M2TS, M4V, MKV, MOV, MP4, MPEG, MTS, MXF, OGM, OGV, TS, VIDEO_TS ,WEBM, WM, VWTV

Audio Tracks (contained within video files): AAC, AC3, E-AC3, DTS, DTS-HD, FLAC, MP3, OGG, DOLBY, WMA

Subtitles: DVB, DVDSUB, MICRODVD, MPL2, PGS, SMI, SSA/ASS, SRT, SUB, TIMED TEXT, TMP, TXT, VOBSUB, VTT, XSUB

Szia.
Semmit nem ír. A telóra töltött filmek alapból a tv app-ban jelennek meg. Hozzá adtam a mappát de az mp4 en kívül semmit nem is lát.